Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
tel. (61) 834 30 12 | e-mail: info@vitaoaza.pl
Czy trzeba się zalogować aby złożyć zamówienie?
Czy mogę dokonać zmian w zamówieniu?
Jak mogę sprawdzić na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie?
Informacja z potwierdzeniem złożenia zamówienia oraz informacja o wysłaniu zamówienia wysyłane są do Państwa mailowo. Informacje dotyczące poszczególnych etapów realizacji zamówienia można znaleźć po zalogowaniu się na swoje konto w zakładce “Zamówienia” bądź kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta.
Czy otrzymam powiadomienie o wysyłce?
Czy jest możliwość odbioru osobistego?
W jaki sposób zabezpieczane są probiotyki podczas wysyłki?
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak, aby otrzymać fakturę należy uzupełnić odpowiednie pola podczas składania zamówienia. Po wystawieniu paragonu nie będzie możliwości wystawienia faktury VAT.
Czy jako Stały Klient mogę kupować produkty w niższych cenach?
Czy promocje/kupony łączą się ze zniżką dla Zalogowanych Klientów?
Promocje standardowo nie łączą się ze stałą zniżką przypisaną do konta (w koszyku obowiązuje niższa cena). W kwestii kuponów rabatowych, wszystko zależy od ich rodzaju – w przypadku niektórych kuponów istnieje możliwość sumowania się rabatów.