Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Poniżej znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli nie znajdą Państwo odpowiedzi na swoje pytanie, zachęcamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta:
tel. 532 105 110 | e-mail: info@vitaoaza.pl
Czy trzeba się zalogować aby złożyć zamówienie?
Czy mogę dokonać zmian w zamówieniu?
Jak mogę sprawdzić na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie?
Informacja z potwierdzeniem złożenia zamówienia oraz informacja o wysłaniu zamówienia wysyłane są do Państwa mailowo. Informacje dotyczące poszczególnych etapów realizacji zamówienia można znaleźć po zalogowaniu się na swoje konto w zakładce „Zamówienia” bądź kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta.
Czy otrzymam powiadomienie o wysyłce?
Czy jest możliwość odbioru osobistego?
Tak, zamówienie może zostać odebrane osobiście po opłaceniu zamówienia i otrzymaniu mailowego bądź telefonicznego potwierdzenia gotowości zamówionych produktów do odbioru. Produkty można odebrać w naszym biurze przy ulicy Oppmana 2 w Poznaniu.
W jaki sposób zabezpieczane są probiotyki podczas wysyłki?
Przy zamówieniach obejmujących probiotyki, ze względu na charakter produktu, dostawa jest realizowana w zależności od temperatury zewnętrznej. Przy temperaturach powyżej 10°C produkty probiotyczne wysyłane są z wkładem chłodzącym w opakowaniu termoizolacyjnym, od poniedziałku do czwartku. Przy wysokich temperaturach rekomendujemy wysyłkę za pośrednictwem kuriera DHL lub kuriera InPost (dostawa probiotyków do paczkomatów jest możliwa, ale w takiej sytuacji nie przyjmujemy zwrotów i reklamacji). Probiotyki wysyłane są tylko po przedpłacie.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak, aby otrzymać fakturę należy uzupełnić odpowiednie pola podczas składania zamówienia. Po wystawieniu paragonu nie będzie możliwości wystawienia faktury VAT.
Czy jako Stały Klient mogę kupować produkty w niższych cenach?
Tak. Klienci, którzy dokonują zamówienia jako zalogowani użytkownicy otrzymują zniżki przypisane do konta. Wartość rabatu wynosi 5% w przypadku zamówień do 1000 zł oraz 7% w przypadku zamówień o wartości powyżej 1000 zł brutto.
Czy promocje/kupony łączą się ze zniżką dla Zalogowanych Klientów?
Promocje standardowo nie łączą się ze stałą zniżką przypisaną do konta (w koszyku obowiązuje niższa cena). W kwestii kuponów rabatowych, wszystko zależy od ich rodzaju – w przypadku niektórych kuponów istnieje możliwość sumowania się rabatów.