Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Poniżej znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli nie znajdą Państwo odpowiedzi na swoje pytanie, zachęcamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta:

tel. (61) 834 30 12 | e-mail: info@vitaoaza.pl

Czy trzeba się zalogować aby złożyć zamówienie?

Nie ma takiej konieczności. Zamówienia można składać bez konieczności zakładania konta, w takiej sytuacji nie można jednak skorzystać ze zniżek przysługujących zalogowanym Klientom.

Czy mogę dokonać zmian w zamówieniu?

W celu modyfikacji zamówienia prosimy o kontakt z obsługą sklepu (telefonicznie lub mailowo). Dokonanie zmian w zamówieniu jest możliwe jedynie do momentu nadania przesyłki.

Jak mogę sprawdzić na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie?

Informacja z potwierdzeniem złożenia zamówienia oraz informacja o wysłaniu zamówienia wysyłane są do Państwa mailowo. Informacje dotyczące poszczególnych etapów realizacji zamówienia można znaleźć po zalogowaniu się na swoje konto w zakładce “Zamówienia” bądź kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta.

Czy otrzymam powiadomienie o wysyłce?

Tak, ze strony sklepu otrzymają Państwo powiadomienie mailowe w dniu wysyłki. Dodatkowo, firmie kurierskiej zostanie przekazany Państwa adres mailowy oraz nr telefonu.

Czy jest możliwość odbioru osobistego?

Tak, zamówienie może zostać odebrane osobiście po otrzymaniu mailowego bądź telefonicznego potwierdzenia gotowości zamówionych produktów do odbioru. Produkty można odebrać w naszym biurze na ul. Oppmana 2 w Poznaniu. Na miejscu nie ma możliwości płatności kartą.

W jaki sposób zabezpieczane są probiotyki podczas wysyłki?

Probiotyki wysyłane są z wkładem chłodzącym, w styropianowym pudełku za pośrednictwem kuriera DHL. Wysyłki realizowane są od poniedziałku do czwartku. Ze względu na specjalne wymagania transportu, probiotyki wysyłane są tylko po przedpłacie.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, aby otrzymać fakturę należy uzupełnić odpowiednie pola podczas składania zamówienia. Po wystawieniu paragonu nie będzie możliwości wystawienia faktury VAT.

Czy jako Stały Klient mogę kupować produkty w niższych cenach?

Tak. Klienci, który dokonują zamówienia jako zalogowani użytkownicy otrzymują zniżki przypisane do konta. Wartość rabatu wynosi 5% w przypadku zamówień do 1000 zł oraz 7% w przypadku zamówień o wartości powyżej 1000 zł brutto.

Czy promocje/kupony łączą się ze zniżką dla Zalogowanych Klientów?

Promocje standardowo nie łączą się ze stałą zniżką przypisaną do konta (w koszyku obowiązuje niższa cena). W kwestii kuponów rabatowych, wszystko zależy od ich rodzaju – w przypadku niektórych kuponów istnieje możliwość sumowania się rabatów.

Otrzymałem/am informację o niedostępności produktu, chociaż w momencie składania zamówienia produkt był dostępny. Dlaczego?

Niektóre produkty z naszej oferty są sprowadzane na zamówienie Klienta. Staramy się, aby nasza oferta była aktualna, czasami zdarza się jednak, iż zamówiony przez Klienta produkt jest niedostępny u naszego dostawcy. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji są Państwo niezwłocznie informowani o braku dostępności produktu, przedstawiamy również różne opcje rozwiązania problemu.

Jak mogę anulować błędnie złożone zamówienie?

W takiej sytuacji prosimy o niezwłoczny kontakt z obsługą sklepu (telefonicznie bądź mailowo). Anulowanie zamówienia jest możliwe do momentu przekazania zamówienia firmie kurierskiej.

Złożyłem zamówienie, ale zostało ono anulowane. Dlaczego?

Najczęstszą przyczyną anulowania zamówienia jest niedokonanie płatności w ciągu 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. W takiej sytuacji, jeśli wciąż chcą Państwo dokonać zakupu, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta lub o ponowne złożenie zamówienia.